2009-04-17

Fest, Finbesök & ledighet!

Ahhhhhhhhh....idag är man ledig och kommer så vara hela helgen lång :) Har iofs inte sen jag steg upp i morse haft en lugn stund då jag skurat, dammsugit och dammat här hemma i väntan på svärföräldrar och Daniels syster. Såå nu äntligen kan jag sätta mig ner för en ledig stund innan det plingar på dörren inom kort.

Har annars snabbpratat med Rebban i tele som verkar haft en underbar vecka på "Kanari" Fuskit värre men kul för henne. Själv har jag precis insett att jag förmodligen har övershoppat denna månad och måste sätta mig själv på köpstop på stört :( Var idag och hämtade ut ett paket på posten som jag beställt som innehöll ett par jeans och klocka från Gulanstore. Var lite osäker ifall grejjerna skulle vara snygga och passa, är ju alltid ett stort gamble att beställa över nätet men fick denna gång en glad suprice. Både jeans och klocka var precis så snygga som jag hoppats på och efter jag sydde in brallorna till stuprör blev dom kanonsnygga a la Nathy style. Fatta bra att jag fick en ny symaskin av mami och papi :)

Men från det ena till andra så kan jag knappt bärga mig till imorn då det ska festas och dansas JÄRNET ute i umeåvimlet hehe. Ska bli kul att dra med Kristina ut och partaja + att min heliga vapendragare ska vara med :) Weeeeiiipepp man kan vara. Antar att min energi på söndagsmorgonen inte är densamma haha.


Här ser ni mitt senaste inköp även det sista om plånboken min får bestämma!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...