2009-05-04

Då var det måndag igen.

Har jobbat på idag som vanligt och fick ett glatt besök av Jessica, vilket var roligt. Blev lite konstsnack och pepp inför kommande projekt då det blir till att designa T-shirts. Kan bli riktigt spännande och tänkte därför under morgondagens lediga tid dra iväg på stan och inhandla pennor och papper som jag lovat Franco alldeles för länge nu. Dags att ta sig i kragen helt enkelt

För övrigt blev det en upp och ner vänd helg då Daniels mamma och pappa blev tvungna att åka upp hit till Umeå för en akut sjukhusvisit. Blev att dom trillade in kl 3 i torsdags natt vilket oxå resulterade till att Daniel som i egentligen skulle åka ner till Sundsvall i helgen fick ställa in sin tripp. Anledningen till sjukhusbesöket berode på att Daniels pappa plötsligt tappat synen på ena ögat, scary!!! Själv jobbade jag hela helgen, men tog mig i kragen och valde att dra en utgång med Rebban och Jessica under lördagen. Blev lasagnemiddag hemma hos Pappa Pontus och sen rullade glädjetåget vidare till TC för att besöka deras nyrenoverade lokaler. På väg in, stående i krogkön joinade även Dannyboy och Tony The Tiger resten av ligan, vilket uppskattades :) Tyvärr blev det inte så mycket dans som man hade laddat upp sig för, då musiken inte var den bästa. Tummen ner på den kategorin faktiskt, vilket var surt. Efter stängning avslutades kvällen med en fettbomb, a la panpizzaQueens. Kanske var det pizzan som räddade min söndag då jag slapp jobba bakis så som jag hade planerat vilket var oerhört skönt. Tacka vet jag smält ost och deg, värsta dunderkuren för fylla.


Partydonnorna och en nyfiken nisse i bakrunden som inte heller kan hålla sig ifrån att vara med på bild ;)

Fyllekonst och PR-kupp på samma gång

Lite kramkalas hanns så klart oxå med under kvällens gång :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...