2009-05-26

Världens bästa!!!!!


Här har ni dom, världens bästa farmor och farfar alla dagar i veckan.
Hemskt att tänka att man en dag ska måsta leva i en värld då dom inte finns kvar att krama eller prata med längre. Ushhh..blir helt gråtfärdig bara jag tänker tanken :( Önskar att det fanns ett sätt att stoppa deras åldrande som tex i filmen Cocoon. För er som inte sett denna film handlar det om ett gäng pensionärer som blir unga på nytt då dom är och smygbadar i pool fylld med magiska alienägg. Haha ja jag vet sjuk story men ändå väldigt charmig då hela seniorgänget blir som unga på nytt och får tillbaka både ork och livsglädje :) Farfar som fyller 86 år i sommar
är ensam kvar i livet från en syskonskara på 10st, de ni. Helt galet egentligen. Ja menar fatta vilken samhällsförändring han fått vara med om, fanns ju knappt el då han föddes och idag skulle människan typ gå under med 1 timmes elavbrott då allt styrs av denna tillförsel. Its a sick world!
Längtar som bara den tills det blir midsommar då vi ska åka ner till stugan för att umgås, prata gamla minnen, åka flotte, äta farmors goda mat och bara njuta utav deras sällskap till fullo då man aldrig vet vilken dag denna underbara era kan ta slut.

Jag älskar er otroligt mycket och hoppas att jag blir likadan som er den dagen jag blir gammal och grå. Ja menar blir jag bara hälften så snäll och omtänksam har jag ingen anledning alls att oroa mig för att bli en oldie jag med :)

Pussar och kramar på er. Ni är bäst!!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...