2009-05-19

Dream on....

Idag är det tisdag vilket betyder att att jag är ledig, ahhhhh!! Detta lilla fenomen såg även till att jag valde att ligga kvar i sängen några timmar extra och bara mysa bland alla kramgoa kuddar, samt spenderade några härliga äventyr i drömmarnas värld. Att drömma är något jag är grymt bra på vill jag lova och kan i princip ärligt erkänna att man på ett sätt lyckas leva dubbelliv då man under nätterna gör allt sådant som man annars aldrig skulle hinna med eller ha möjlighet till att göra i vanliga fall. Självklart ser drömmarna också till att man gör sådant som man annars aldrig skulle våga sig på att göra vilket gör drömmarnas värld så fantastiskt och alltid lika välkommande att besöka. Farligt, farligt men härligt härligt helt enkelt ;)

Annars är jag rätt låg sen helgens tyvärr upprepande händelser från vissa!!?? Vet varken ut eller in vad man ska tänka eller tycka och sätter därför automatiskt på autopiloten som får sköta resten tills tankarna klarnat lite. Suck!! Blir till att dra en runda i city för att kanske köpa mig en stunds lycka, vilket jag oxå är sjukt bra på haha :) Hoj hoj så länge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...