2009-05-22

Mycket vill ha mer

Åhhh suck....är så mkt fint jag önskar köpa hem till lägenheten nu så det är nästan hemskt :( Tyvärr blir det till att försöka hålla i pengarna denna månad då det snart vankas semester då lite extra cash kan komma till stor nytta då det ska ut och resas. Blir till att ha ledigt 2 veckor i sommar vilket iofs är ingenting men iaf något. Blir till att spara semsterdagarna till lite senare då det vankas utlandstripp, vilket kommer kännas underbart. Får hoppas att det blir en bra sommar v.29 och v.30 då det blir Ssvall, Göteborg och sommarstugan i Solle. Ahhh längtar som bara den att få ligga på flotten och glassa i solen för att lite senare ta ett svalkande dopp i sjön :) UNDERBART är bara förnamnet.

Nää nu när jag fått skriva av mig en snabbis ska jag ta och vika lite tvätt, suck!! Blev stortvätt under gårdagen då 3 stycken fullproppade ikeapåsar fick smaka tvättmedel och rulla runt moves. Fattar inte att man aldrig lär sig att försöka tvätta lite om så man inte står där med hela garderoben hängandes i tvättstugan. Är ju så sjukt tråkigt så inför nästa omgång får det baske mig inte gå så långt gånget som sist. Trevlig kväll gott folk!!


Denna rottingsoffa skulle passa perfa ute på mysbalkongen


Efterlängtar designlampa som bara ska inköpas inom en snar framtid

Snygg och stilren tv-bänk som skulle göra vårat vardagsrum komplett

1 kommentar:

Anna sa...

Var kommer denna snygga designlampa från?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...