2008-12-25

Värdelöst!!!!

Tänkte passa på att berätta hur min julafton spenderades, så håll i hatten gott folk.
Började med att stiga upp kl 8 på julaftonsmorgonen hemma i farmor och farfars lägenhet i Sollefteå efter att ha sovit max nån timme på hela natten. Sjukt trött körde vi lilla julafton som var mysigt men som fick gå relativt fort för att hinna med tidschemat att hinna hem till Sävar och se Kalle.

12.oo Packade vi in oss i bilen för att åka hela långa vägen hem igen, och som planerat steg vi in i huset i Sävar 14:40 och bänkade oss i soffan framför Kalle. Yes äntligen julafton! Snart, snart skulle vi få äta av det efterlängtade julbordet som vi pratat om hela resan hem.

16.00 Kalle är slut för iår och bara någon timme kvar tills vi skulle få gå igång på årets julbordet.

16.30 Börjar känna mig lite smått svimfärdig och går o lägger mig en sväng för att vila. Tror efter ett tag att jag fått blodtrycksfall vilket jag lätt kan få men som oxå snabbt går över. Så jag ligger där i sängen och håller tummarna att mitt illamående ska försvinna då middagen närmar sig mer och mer.

17.00 -Dags för julbord! ropar mamma! -Yes! tänker alla utom jag som fortfarande mår illa då plötsligt Pierre kommer in o undrar hur jag mår. -Men du Natalie hur är det egentligen, mår du så illa att du skulle kunna spy lr? Du kanske har fått vinterkräksjukan som vi alla hade för några veckor sen? -Skjut mig! tänker jag och inser nu hur grymt dåligt jag mår medan jag i panik springer på toa för att spy.

Något mer firande av den julen blev det inte för min del som istället fick spendera kvällen med min bästa kompis "Hinken" Fy fan för att ha magsjuka, finns inge värre än det. Känner mig helt överkörd i hela kroppen efter denna cp jul. Inget julbord blev det heller jag som längtat så himla mycket :( Hur otur kan man ha egentligen? Ber därför om ursäkt till alla som jag inte orkade önska godjul då jag hade annat i tankarna tex att jag hellre dör än att behöva må så dåligt som jag gör. Där fick ni en kort liten sammanfattning hur trevligt jag hade det julen-08. Värdelöst är nog det rätta ordet att beskriva hur jag känner mig!

God Jul på era allla!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...