2008-12-15

For the record.....

Då var vi inne på vecka 51 med bara några få dagar kvar tills julafton. Gahh... panik är väl det rätta ordet då jag har en massa klappar kvar att fixa. Idag steg jag upp alldels för sent vilket rubbat min dygnsrytm ordentligt. Hade grymma problem att sova igår så för att försöka bli lite trött kröp jag ner i soffan framför tv:n. Tyvärr funkade denna metod inte så bra då jag fastnade i en massa värdelösa program som tex Hemsökta hus på tv4+ kanalen. Snacka om bullshit!!! Tillslut då klockan började närma sig halv 5 på morgonen valde jag att ge sängen en chans.

Annars då... blev en 2 pars middag med Johan o Malin + deras lilla Liam igår. Kockade renskavsgryta med potatis och rödvinbergsgelé...mumma!!! Har även agerat pizzabud till en hungrig Rebban som ringde och väckte mig på söndagsmorgonen :)

Förutom detta var det ju Threesomeparty i Lördags. Blev lite paketöppning och sen en massa old times to cath up ;) Av alla ställen hamnade vi på Pipes som blev ett utsökt val. Att bara sitta o umgås och faktiskt höra vad folk säger var inte helt fel för omväxlingens skull. En annan från The Svenssons family var oxå där o levde livet samt gjorde upp gamla skulder hehe. Alltid kul att hitta Pierre ute i sitt esse. Upptäckte även årets doft, Cologne a la Robban. Måste höra mig för vad den underbara doft egentligen heter så man kan inhandla på stört :)

Kan väl summera med dessa två citat " Skam den som ger sig" och "Plötsligt händer det" :) Passar därför på att bjuda på denna grymma låt.

http://www.youtube.com/watch?v=Ip-rdC4NccI

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...