2008-12-29

Min namnsdag

Har äntligen fått spela gh4 nu och jag måste erkänna att slå på trummor är det roligaste jag gjort på länge. Skillade upp mig på Hard direkt vilket var riktigt överraskande och fick Daniels ögon att bli lika stora som jordglober haha. Så igår jammade vi loss järnet i vårat lilla band medan vi klättrade upp på låtlistorna. Kanske att vi slår på stort snart och värvar nya bandmedlemar....någon intresserad??? Ska se till att meddela då vi ska ha öppen audition här hemma då vi behöver en basist och sångare. Bara att dyka upp och visa vad ni går för ;)

Nu när Daniel kom hem fick jag även en massa superfina klappar från hans familj. Så 1000 tack för klapparna! Fick bla en presentcheck på Birsta köpcentrum som jag kommer ha stor nytta av till helgen då vi åker ner för att hälsa på igen. Jag och Birsta köpcentrum är en farlig kombination som har stora problem att slita sig ifrån varandra ska ni veta. Men innan dess så ska jag faktiskt flyga ner till Sthlm imorn tillsammans med pappsen för att göra stan. Fick den trippen som en liten julklapp vilket jag blev superglad över. Alltid kul att rymma iväg till storstan för lite omväxlings skull. Så pepp pepp inför morgondagen då jag och pappa ska se till att få lite kvalitets tid tillsammans.

Måste även passa på att berätta om min överraskningsklapp från Daniel som jag bara fick sådär utan anledning. Underbar som han är hade han smygshoppat ett par Miss sixty jeans som jag stått och dreglat efter i flera månader. Blev helt sjukt glad och rörd då jag öppnade påsen som han sträckte fram med en såndär pillemarisk blick. Så pusssss på dig, du är bäst!!! Nedan ser ni även en till klapp som hamnade högt på listan i år.


Två ursöta prydnadsgubbar lr egentligen blomkrukor som ska likna mig och Daniel som jag oxå fick i present. Den till höger är jag och den andra Daniel :)


Mina supersnygga jeans som jag lär nöta som en tok hädanefter.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...