2008-12-02

Pyssel!

Igår hade vi mamma och pappa på besök för få lite proffshjälp med paneluppsättning i vardagsrummet. Hade först tänkt fixa det hela själv men som tur var tog vi vårt förnuft tillfånga och ringde hem proffsen. Hade tagit oss flera dagar att få upp det snyggt och rätt annars. Resultatet blev hur bra som helst, 1000 tack ni är bäst! :) Nu är det bara att försöka hitta någon snygg TV-bänk så kan man checka av att det rummet är klappat o klart :) Var ju i Sundsvall denna helg oxå vilket var mysigt. Daniel storshoppade kläder och hjälpte syrran sin med lite julklappshandling. Var även på butiken Rummet som jag starkt kan rekommendera ifall man är på jakt efter bra inredning. Hittade en supersnygg taklampa som vi förbeställde som kommer hänga ovanför matbordet i vardagsrummet. Förhoppningsvis så hinner den komma fram tills Daniel åker hem över jul så han kan ta med den tillbaka.

Ska strax dra ner på stan för att hitta något fint att ha på mig på fredagens julfest med Daniels jobb. Får hoppas att jag hittar något bra. Skulle även behöva hitta mig ett par vinterskor så jag slipper frysa om fötterna. Måste först se det nyaste The Hills avsnittet bara ;)
Ciao ciao så länge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...