2008-12-27

I backspegeln

Eftersom jag detta år inte var mitt gamla vanliga "alltid redo med kameran jag" blev det inga bilder från julen -08 :( Passar därför på att lägga upp några från annandagen och jul -06 som jag grävt fram i min gamla burk här hemma. Såg lite annorlunda ut då om man jämnför mot nu. Jag bodde på teg i min lilla 1:a där vi hade annadagsfest/efterfest, Farfar var uppe på benen, Pierre hade kortare hår, Vi körde med vanlig julgran o paket, Rebeccas mobil som hon pratar i på bilden var ny och hel dvs inte alls som nu, Årets julklapp var ljudboken, Min bästa present blev min Ipod som jag fick av Daniel, Annandagens förköpta biljetter gick till Olles, Spenderade mellandagsrean i Sthlm där jag o Daniel bodde på hotell, Firade nyår i Ssvall hemma hos Daniels syster och pojkvän.

Så eftersom jag nu i princip missat 2st jular på raken tack vare sjukdom detta år och Brasilien resan förra ska nästa jul baske mig bli den bästa någonsin, och det med basta!!!






Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...