2008-12-18

Nedräkning....

Snart, snart är det jul igen! Ska göra bort dom sista klapparna idag så man kan lägga bort den stressen för i år. Har egentligen bara två paket kvar att inhandla så det känns iofs inte så jobbigt :)

Till helgen då Daniel drar hem till Sundsvall för att fira jul med familjen passar jag på att ställa upp för min egen. Det är nämligen inplanerad storstädning ute i sävar då huset ska tömmas på så mkt skrot som möjligt vilket typ är 2 tredjedelar. Känner redan nu hur sjukt jobbigt det kommer bli men grymt skönt att få slippa fira jul i det vanliga kaoset. En annan sak som måste göras är att spela landhockey! Detta är något som vi gör varje år och som aldrig blir tråkigt. Vet inte hur många matcher som utspelats på Granstigen 15 genom åren men nog är det lätt över 1000 :)

Nää nu måste jag sluta skriva och rymma från lägenheten då den stinker efter Daniels lilla lunchbesök. Är det något jag hatar så är det fiskbullar med potatis som Daniel valde att slå till på denna dag. Kan typ spy av lukten och därav inte en chans att jag stoppar det i munnen, no way!! Daniel o lillasyrran kan ju bilda klubb då båda älskar denna äckelpäckel mat av någon konstig och oförklarlig anledning.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...