2008-12-28

Nattsuddar

Kom nyss hem från en trevlig kväll hemma hos rebban o co.
Medan resten av ligan dvs Petter, Jessica, Jacob, Jonas o Rebban traskade vidare till Pipes drog jag på Nattöppet för att slå till på en fralla Jätteraskens :) Har börjat få lite aptit tillbaka men har grymt svårt att lokalisera på vad. Rostat bröd var dock det första som dök upp i skallen och man ska ju alltid följa sin instinkt så därav blev det en fralla. Ska försöka få i mig en liten toast med marmelad snart vilket jag hoppas ska smaka lika gott som jag föreställt mig. Känner mig dock fortfarande sliten och trött sen julaftonssjukan vilket är drygt. Blev pga den en vit helg för min del vilket gav en annorlunda annandagsutgång med stenkoll på läget. Upptäckte en massa nya saker som man aldrig någonsin lägger märket till då man är full vilket var lite roligt. Roligast av allt var ändå kvällens -Jag vill ha lökringar....typ 8 st :) lr den gamla gamla taxen som var ute och gick haha :)

Imorgon kommer äntligen Daniel hem efter 1 vecka i Ssvall, weeeiiiii :) Han har med sig klappar till mig och ett nyinköpt playstation 3 + guitar hero worl tour. Jäklar i min låda vad det ska spelas nonstop dom närmaste dagarna. Så om ni försöker få tag på mig men jag inte svarar på mobilen kan det beror på att mina fingrar vuxit fast i speldosan.

Nää nu ringde mat och sovklockan, dags att äta toast :)

Jag & Rebban redo att slå klackarna i taket på Rex. Annandagen 08

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...