2011-03-06

Våryraaaa!

I går var det modevisning på Rex där vi på Kii visade upp ett helt gäng med ubershyssta kläder. Kvällen till ära passade vi även på att slå två flugor i en smäll där vi samlade ihop 98% av gänget för lite extra kvalitetstid utanför jobbet för lite bus. Lisa som perfekt prickade in att vara gräsänkling denna vecka bjöd därför hem hela ligan till hennes fantastiska lya mitt i stan. Och jag skojar verkligen inte denna lya är typ den snyggaste jag sett. Jag älskar älskar stilen, rymden, möblerna, planlösningen mm. Elle interiör nästa säger jag bara! Kvällen blev iaf superlyckad och jag hade galet trevligt trots mitt trista Loka drickande. Här kommer därför lite pics att spana in.

Jossan som alltid vet vad hon snackar om körde tummen upp så att kvällens galej kunde rulla igång på riktigt!

Här ser vi sedan jag och söta Cecilia med ett litet charmtroll i bakgrunden som också ville vara med

Sen har vi här ett helt gäng med ubersköna pinglor som inväntade att få se kvällens show och allas älskling Wille

Efter showen drog vi som sagt hem till Lisa där vi alla samlades som ett gäng riddare runt det fina runda bordet och fortsatte kvällens trevligheter.

En mkt kär återträff var att både Anna och min favo Genet joinade kalaset och lämnade betong gettot och skolböckerna bakom sig.

Här har vi sen Marina som äntligen fick inviga sin galet snygga Acne klänning ute i partydimman och var så här söt och partyglad.

Mmmm....Loka!!! Nää ush och fy vad fuskit att man måste avstå från all glädjedryck vi dessa typer av tillfällen. Men egentligen spelade det ingen roll då jag hade supertrevligt trots noll promille i blodet.

Och eftersom vi hade det så galet trevligt gick tiden snabbare än tåget och vips så var klockan 12 och det blev dags för utgång på All Star. Själv valde jag att vandra hem till Daniel där jag möttes av två tomma pizzakartonger, galet mycket tomma snaskpapper samt en tom godispåse och en i princip uppäten chokladkaka med tv-spels kontroller utsprida lite här och var. Så det verkade som om Daniels datenight med Tony inte var så pjåkig den heller :)

Nää nu ska jag ta och springa ner till vårat hav med tvätt men vill innan dess bara skicka en puss o kram till gårdagens pinglor. Pussss ni är för härliga!
<3>

1 kommentar:

Cecca sa...

Tack för en supertrevlig kväll! :) Vilka härliga bilder du har lagt upp, även om den sista bilden inte kanske visade upp min mest smickrande sida, haha. Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...