2011-03-26

Heeeeelg!

Nu ligger jag här i soffan efter en dag på jobbet med en massa löningsfirande kunder. Är helt slut i hela kroppen och har ångest över att behöva ta sig in till köket för att laga lite mat snart. Den här helgen är jag även ensam hemma här i lägenheten då Daniel åkte hem till sundsvall igår så det gör ju det hela ännu tråkigare tyvärr. Har annars haft syrran hemma på besök i veckan vilket varit supermysigt. Jag önskar verkligen att hon inte behövde åka tillbaka till stockholm men samtidigt är jag så himla glad för hennes skull att hon trivs där nere. Nu när Nelle varit hemma har det blivet en del tid hemma i Sävar med resten av familjen. Myssss! Det sjuka är att huset i Sävar ska säljas då mamma och pappa efter 25 år i den villan nu bestämt sig för att flytta. Det känns helt sjukt då det huset i hela mitt liv alltid varit en mycket viktigt mittpunkt där alla samlats och träffats och det finns så många härliga minnen därifrån. Men alla sagor har sitt slut och Sävarlivet är ett som nu får sitt i sommar. Snyft!! Nää nu ska det inte deppas nå mer då jag ska försöka rulla upp ur soffan och göra ett ryck med kvällens käk. Så so long så länge!

Dagen till ära bjuder jag även på denna bild utav syrran :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...