2011-03-30

Jag minns och ler eller vad säger ni :)







































3 kommentarer:

Maria sa...

Åh sötaste Natalie!! Världens finaste! Vilka minnen alltså. sitter med ett stort leende på läpparna :) att jag har haft lugg, och kort hår och sett ut som jag gjort, gamla goda tider ;)

men bara lugn, det blir en sommar fylld av massa härligheter även fast du har en liten knodd att tänka på :)

KRAM

Natalie sa...

Ja det är härliga bilder och härliga minnen :) Men absolut det kommer flera. Jag kan knappt bärga mig tills alla uteserveringar slår upp portarna så man kan sitta där ute i kvällssolen och kolla på folk medan man slurpar i sig en smaskig kall alkoholfri drink i goda vänners sällskap :)

Stor kram på dig så ser jag framemot då du kommer upp och hälsar på snart :)

Jannie sa...

Gud vilka härliga bilder!! Saknar er tjejer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...