2011-03-31

Dom bästa!

Pratade nyss i telefon med världens bästa lilla farmor som ville tacka så mycket för den fina blombuketten som jag och Daniel hade skickat till henne idag. Hon har nämligen varit hemskt sjuk den senaste tiden då hon haft problem med magen pga gamla strålskador sen hon behandlades för cancer. Jag tycker det är så hemskt att hon ska behöva ha ont och bli slut. För jag menar räcker det inte med att hon är gammal som det är. Lilla farfar var det iaf bra med, men eftersom farmor varit dålig så har hon inte kunnat åka iväg och hälsa på han på hemmet. Detta gör att farfar blir orolig och undrar vars farmor håller hus och varför han måste sitta där alldeles ensam då han istället borde vara hemma med henne. Det är jobbigt det där med demens och i samma veva blir farmor orolig över hur lilla farfar har det på hemmet då hon inte är pigg nog att åka dit. Nää fyy man önskar verkligen att man kunde skänka dom en massa ny ork istället för lite blommor. Men farmor blev iaf superglad över en överraskande bukett och lite glädje blir man alltid piggare utav som tur är :)


Och här har vi dom mina 2 bästa människor jag vet. Älskade älskade lilla farmor och farfar!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...