2011-03-26

Bild på bullen

Tadaaa här är den äntligen!

Jajjebox bullen har växt på sig och nu har jag faktiskt en normal gravidmage att visa upp :) Bilden är tagen idag då jag är i vecka 23. Så nu borde man kunna använda lite snävare kläder utan att behöva oroa sig för att folk bara ska tro att man ätit upp sig några kilo den senaste tiden haha. Det fortfarande galet sjuka med det hela är att det bor en bebis där inne, visst är det fantastiskt! Men är det en kille eller tjej??? That is still the big question?

6 kommentarer:

Nele sa...

Alltså den har ju vuxit sen sist jag såg den i veckan! SÅ sjukt fort det kommer gå! :)

Rebecca Jansson sa...

ÄNTLIGEN!

Ida sa...

Men du nu syns d!! Boom säger det bara :)
Du är så himla fin och jag hoppas att du får må bra resten av graviditeten!
Kramar

Natalie sa...

Ja nu växer den så det knakar :) Det har blivet en ordentlig bulle på bara 1 vecka tycker jag. Och håller med dig Ida att nu ska jag baske mig få må bra resten av graviditeten. PEPPAR PEPPAR :)

Melina sa...

Heej! O STORT GRATTIS!! :) Fick höra att den lille var påväg rätt fort, och nu fick jag äntligen bildbevis ;)

Stort lycka till med allt i framtiden! :)

Natalie sa...

Men tack fina och mycket bruna du antar jag :) Nu när du precis är hemkommen från en lång solsemester ;)
Fusk fusk!

Ja det började riktigt trögt då jag riktigt länge inte hade någon mage alls, men sen sa det bara tjoff så tittade den fram en dag :) Nu börjar det hela kännas verkligt att man faktiskt har någon därinne och man vill inget hellre än att tiden ska gå fort fort så man får träffa den lilla som bor där. Men ha det toppen tjejen och hälsa resten av pepparkaksfamiljen så mkt :)
Kram kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...