2010-03-20

Shopping with the gals


Kom nyss hem från en dag med tjejerna på schtaan :) Insåg direkt att detta är något som vi den senaste tiden varit mkt dåliga på att hinna med. Är ju helt underbart att hinna dra av en fika och babbla ifrån sig lite klassiskt sex and city prat för att uppdatera sin vardag med varandra. Tyvärr hade dom ingen iskaffestarz ( som vanligt ) vilket fick mig att pröva på en söt kaffe latte variant som smakade helt okey. Att umgås med brudarna lockade även fram shoppingguden i en där jag idag hittade en massa snyggt. Blev bla ett par superslitna jeans från Carlings, tuff kavaj från Lindex och ett par härliga skor från Monki + lite små acessoarer till håret. Ja vad ska man säga... det märks att våren närmar sig och att garderoben önskar fyllas på med lite fräscha outfits.
Hann även prova brallor tillsammans med jessica i världens minsta provhytt, gått igenom mammaavdelningen på HM samt tafsat på mammatrosor tillsammans med rebban, de ni :)
Känns fortfarande overkligt att rebban ska ha barn!!!! Och jag menar trots att sötmagen plutar ut som värsta badbollen vill min hjärna inte ta in informationen utan blir mest förvirrad. Ja jösses... om 4 månader smäller det. Rebban kommer ( samt är ) bli världens sötaste lilla mamma. Thats it.


Dagens outfit tillsammans med min nya frilla Fina fina Fia och alltid lika söta jessica med latte och ostfralla i högsta hugg :) Den blivande mamman i sin nya fina frisyr och ubervacker som alltid Girls gone wild inne på Monki Hittade dessa överglada glassgubbar på min väg hem
och en liten fundering flög upp i mitt huvud dvs Hur gay får man se ut egentligen???
Spenderade annars gårdagen ute i Sävar med familjen. Blev middag med mammas supergoda tjockpannkaka som satt som en smäck och sen lite bilder, presentutdelning och resehistorier från deras Tunisientripp. Tyvärr hade dom katastrofväder där sol och värme inte vill existera. Men kanske tack vare det blev det många tillfällen till utflykter Ni kan kolla in syrrans blogg där både bilder och mera info finns på plats

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...