2010-03-28

Like a lemon

Nu sitter jag här och surar för mig själv inne i datarummet pga ett dilemma som började med att ett sköljningsmedel skulle inhandlas. Suck!! Ajaaa det var den kvällen det, sjukt onödigt att behöva tjafsa om en sån sak men men. Har annars jobbat hela helgen lång och som tur var haft jeanshjälp av en ny talang vid namn Daniel som även jobbar på Carlings i kungsan. Riktigt skönt att ha en till att jobba med under helgen då det ibland kan bli stressigt värre för att hinna med att hjälpa alla köpsugna kunder.

Annars så får jag snart påskledigt, weiiiiiii :) Jobbar bara fram till onsdag då vi sen planerat in att spendera helgen i Sollefteå och Sundsvall. Ska bli så mysigt att träffa farmor och farfar en svänga då det tyvärr sker alldeles för sällan + att dom blir ju så himla glada av att man kommer och hälsar på :) Sen ska vi även hälsa på Daniels familj vilket jag också ser framemot :) Så pepp pepp för snart är det ju påsk vilket även betyder godistider hehe :) Är sjukt sugen på marsipankycklingar som endast brukar säljas i dessa tider och som jag måste försöka få tag på. Blir till att inhandla ett jätteägg med snask att ta med sig på bilturen som underhållning och färdkost hehe :)


Nää nu ska jag dra av ett städryck här inne i rummet då det ser som ett riktigt kaos och verkligen behöver fräschas upp lite. Så Kram på er så länge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...