2010-03-09

Helgens tjejfest!!!!


Sjukt trevligt hade vi det och utgång blev det, yeesss!! Jäklar vilka härliga pinglor till vänner man har, både snygga, roliga och smarta. Jag menar vad mer kan man önska sig :) Fick hälsa på hemma hos Maria med brorsa som hade det supermysigt och själv bjöd jag på Mockarutor ( Inte Kramforskaka som vissa också kallar det ) Det blev mkt tjejsnack om ja ni vet vad... ni som är tjejer fattar ju hehe :) Sen blev det allmän utgång på Rex där något typ av årgångsbyte skett den senaste tiden??? Bara småttingar överallt och jag kände inte igen någon... eller jo jag träffade på Siken haha. Bra taktik där grabben måste jag säga :) Är fasiken skumt alltså vart alla tagit vägen??? Är nästan lite småsugen att lägga in en annons i dagstidningen under rubriken BORTTAPPAT som skulle se ut ungefär såhär:


Förvirrad tjej har sedan sensommaren 09 och fram tills nu lyckats tappa bort en större målgrupp människor födda 80-85 på Rex bar och grill i Umeå. Händelsen skedde väldigt diskret och undrar därför om någon/några sett dessa individer och vart dessa nuförtiden håller hus.
Kanske du som läser detta känner dig träffad eller har du kanske sett eller hört något gällande detta. Var då vänlig att meddela detta till: Ensam på dansgolvet årgång 82


Nedan kommer lite blandade bilder i random ordning som skedde under kvällens gång. Trevlig glutt gott folk och tack tjejer för den supertrevliga kvällen :)


Bästa Bästa Liv


Söta Nina i underskön klänning

Bästa bästa AAAAmanda och jag

Bästa bästa Maria

Weeeeeiiiiiii

Bästa Bäst Burt

Life is Life

Bästa Bästa Therese

Crazy in the coconut time


Bästa Bästa Hoff Hemlighetsfulla och fulla :) Mingel Mingel i Marias säng, de ni! D&D tjejer på hööög nivå ojaaa

Bästa Bästa syskonen Jessie och Jannie + en supersöt Nina

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...