2010-03-12

Klipp och skuret!

Ahhhh... då var man nyklippt och dom fnasiga topparna från thaisemestern är endast ett minne blott :) Var ju ledig i igår och gick med bestämda steg till Clipshop där både klipp och färg vankades på frisörens meny. 1800kr senare och 4 timmar på salong blev min nya look denna. Blev riktigt jäkla apnöjd trots frisörnojja då jag inte litar på någon. Kunde därför andas ut med ett brett leende på läpparna när jag lämnade min duktiga frisör :) 1000 tack!!! Var dock lite småskraj då håret från luggen föll till marken och jag insåg ingen återvändo här inte.

För övrigt är det helg nu men för min del blir det jobb. Trots detta får jag alltid en helgkänsla i kroppen på fredagar tro det eller ej. Kanske att det beror på att Daniel är ledig och man vet att man ska få umgås lite extra vilket får en att skina upp som en sol. Helger är hur som helst alltid efterlängtade och nu när solen börjat titta fram, snön börjat smälta och våren ligger och lurar bakom hörnet kan man inte annat än att vara glad :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...