2010-03-06

Ingen badkruka här inte

Den som uppfann kameran ska fasiken ha extra beröm idag, Jag menar det är ju tack vare den som man kommer kunna bevara vår underbara tid i Thailand 2010. Känns lite overkligt att man faktiskt redan varit där och spenderat 3 veckor... tiden gick ju så himla fort och vips var man hemma igen :( Men har iaf varit flitiga med att knäppa kort och filma så nu behöver vi bara trycka på en knapp och minnas allt vi fick vara med om :) Och även om det känns lite deppigt att trippen är över är det ju dags att planera in något nytt äventyr vi kan dra iväg på. För jag menar halva nöjet är ju lite av att längta tycker jag :)
Min fina älskling här brun som en pepparkaka i väntan på solnedgång Lite poolplaskande gör alltid gott i den 35 gradiga värmen Underbar vy med Tube och Poda Island i bakrunden
Färggranna och söta små tuk tuks
Kärt återseende efter 10 år sen sist dvs Poda Island Till havs med longtailbåt och ett stycke Daniel i fören Pressa pressa pressa :) Våran taxi hem till fastlandet



Min fina fina och STORA sjöstjärna som jag hittade på stranden i Ao nang Bikinin på och dags för ett dopp på Railay beachLongtailbåts möte nere vid den härliga strandkanten i Ao Nang

Jag och en jätte annanas som vi hade på hotellet :)baksidan av Poda och dags för ännu ett svalkande dopp i det blå

Men vad är det här för godbit som spolats upp på stranden?? Inte bara jag som passade på att glassa sig i solen ute på Chicken islandAhhhh.....Mums :)Jag i mitt rätta element Jag hugger in på en nygrillad majsis som smakade underbart


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...