2010-01-07

Soon very soon....

Åhhh... 24 dagar kvar tills vi drar till El Stockholmo för att först skrika oss hesa på Depece konsert och sen 2 dagar senare dra till Thailando. Galet vad jag längtar!!!! :) Känns helt overkligt att man ska få byta bort 20 minus och mörker till 3 veckor med sol, bad och värme. Ahhh vad jag ska njuta där på playan. Kommer bli underbart att inte behöva dra på sig mer kläder än en bikini och sen trippa iväg på den varma sanden för att sen svalka sig i det turkosa vattnet. O la la, säger jag bara :)

Men innan dess blir till att ta spruta, försola och sen fundera ut vad man ska orka packa med sig denna gång. Ska försöka att inte göra en el clasico, vilket betyder packa med sig alldeles för mkt. Blir till att köpa nytt därnere ist. Sen på lördag blir det att dra till Mediamarkt för att inhandla videokamera som blir ett måste att ta med sig på resan :) Åhhh... halva nöjet är ju att få längta och planera tycker jag. Sen älskar jag hänga på flygplatser och vimsa runt på tax free, leta gatear och bara känna känslan att man är på väg någonstans. Så jävla bra säger jag bara!!!


Ovan ser ni lite bilder hur mitt kommande februari kommer se ut med diverse hotellrum, pooler och vita stränder


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...