2010-01-14

Mr Gingerbread

Går nog inte att beskriva hur mkt jag LÄNGTAR tills vi åker på semester. Grävde fram våra resväskor för några dagar sen och nu blir det till att börja tafsa lite smått på packningen :) En annan sak som inte går att beskriva är hur segt denna månad kan gå och hur brun Daniel kan bli av att spendera några få timmar i solen. Blääää så fuskit. Aja jag får väl fuskköra lite innan så jag iaf ligger några steg före innan han börjar dra ifrån då vi väl är på plats.

Grävde även fram denna sjukt roliga bild men en pepparkaksbrun Daniel och en inte allt för brun Tony på beachen i Spaninen :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Han är fin bror min :) Liiiite avis då på er resa då! Hoppas den blir underbar.
Kram! /Kicki P

Natalie sa...

Ja han är bäst :)
Ska bli underbart att få åka iväg tillsammans till lite sol och värme soon. Blir till att ta många bilder samt filma så du får se hur vi haft det då vi kommer tillbaka.Hörde även att du och Oscar ska vara lghs vakt åt oss en svänga. Mysigt ;) Hoppas allt är fint med er båda och att ni kanske äntligen kilar stadigt ;)
Många kramar på dig!

Anonym sa...

Ja, ni måste filma och ta många kort som ni kan visa sen! :)
Jag ser mycket fram emot helgen i er lägenhet. Tror det kommer att bli riktigt mysigt. Snällt av er att låna ut den! Kram/ Kicki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...