2010-01-22

Go go Blutsaft!!

Idag har jag väl mått sådär... Började dagen med ett blodtrycksfall vilket ingav mig en vågrätt position tills både yrsel och illamående försvann. Som tur var blev det bättre och jag kunde kila iväg till jobbet för att hjälpa till samt vara med under JP:s sista arbetsdag på bygget :( Känns skumt... mkt skumt att hon nu lämnar oss för nya äventyr i sthlm. Surt att mista våran spralliga goa lagerpingla, men otroligt roligt för JP som äntligen drar ut på Sverige turné :) Får styra upp ett möte nere i stora staden lite länge fram helt enkelt. Lycka till tjejen, du kommer göra succé i 08-land.

Ikväll har jag annars haft en klassisk fredagkväll med Daniel, vilket betyder På spåret och Skvalan. Jag vet... vuxenpoängen haglar men det kan jag ta :) En annan grej som hände var att pappsen ringde mitt i På spåret ve och fasa och jag blev tvungen att svara. Som tur var hade han goda nyheter då han berättade om ett kanonerbjudande som jag inte kunde motstå. Det hela slutade med att jag varvade mitt tv-tittandet med lite impulshopping bestående av en Iphone 3GS 16GB. Yessss så kul :) Blir till att försöka trösta min lilla söta Samsung som ligger här bredvid och gråter floder då den precis blivet dumpad. Det är självklart jobbigt att behöva göra någon ledsen, men ibland kan man inte motstå frestelsen att byta upp sig och pröva nytt :) Min nya kompanjon dyker upp inom 2 -5 dagar vilket betyder att man borde hinna tafsa loss lite på maniken innan vi drar till thai. Bara 8 dagar kvar nu :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...