2010-01-30

Säg den lyckan som varar...

Vad har man för flyt egentligen??? Var ju så upp över öronen över min nya iphone och så var den trasig!!!!! Jävla homeknapp som inte funkar som den ska.... blir så jävla less. Men jaja jag är inte bitter, drar ju till thai på tisdag :) Får skicka tillbaka den och hoppas att det ligger en ny fin iphone här hemma då jag återvänder i slutet av feb. Kan riktigt känna hur min gamla samsung mobil ligger här bredvid och hångarvar åt mig. Hmmm....värdelöst!!!

Har annars jobbat min sista dag på drygt 4 veckor vilket känns helt galet :) :) :) Mmmmm.... ska bli såååå underbart att fly både kyla och mörker tillsammans med älsklingen. Ikväll blir det att packa det sista, krama hejdå till mammut och papput för att sen avnjuta en Johan Falk film och bara slöa i tv-soffan. Imorn går flyget kl 15 ner till sthlm där det blir incheckning på hotell Amaranten för att sen äta gott och dra ut till Globen. Väl framme i kulan blir det till att ha Depeche hysteri resten av kvällen :) Ahhhhhhhhhh ibland är det bara för härligt att leva :)

Var även iväg en svänga igår och kramade hejsvejs till rebban med bulle. Fick världens chock då kvinnan öppna dörren med en mage rund som en badboll???? Har grymma problem att koppla att hon faktiskt väntar barn och ska bli mamma i Juli. SJUKT, men ack så underbart och är otroligt glad för deras skull :) Ska bli så spännande att se hur mkt bullen hinner växa på sig tills vi är tillbaka då det är kläm och känn dags för mig igen. Nää nu plingar det nog snart på dörren, dags att piffa till sig. Hoj!!


Här ser vi de blivande föräldrarna till lillbullen Jansson-Ghanbari :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...