2010-01-20

När man talar om trollen...

Hoj!!! Har ju ännu inte berättat hur min helgutgång var, vilket det ifs behövs skrivas något om då jag aldrig kom så långt. Blev tjejbråk, tjafts och en massa onödigt krimskrams som fick min stämning att sjunka till botten. Tog därför mitt pick och pack och joinade Dannyboy hemma i lgh som fick sig en ordentlig chock att jag kom hem så tidigt :) Ja vad ska man säga från topp till flopp blev det då JP.s förfest ägde och var den roligaste på länge. Tur att man fick ut lite av kvällen iaf.

Har annars bara jobbat på och räknat dagarna tills vi drar iväg. Gahhhh hur kan tiden gå så himla sakta???? Kom igen nu Pappa tid och speeda upp klockan lite. Såg även P3 Guld galan igår där denna performance ägde. Fy faaaan vad Robyn är övermäktigt + att jag vill ha hennes frilla. Ge mig ge mig!!!



En annan rätt rolig grej som hände igår var att jag på morgonen då jag borstade tänderna fick syn på en liten svart prick mitt i ena kindtanden och fick PANIK!! Har ju aldrig haft hål och eftersom den inte gick bort var jag i princip hundra på att detta fenomen även drabbat mig. Ush... fyyy tandtroll dom vill jag inte ha i min mun. Plockade därför upp telefonen och ringde i panik till tandläkaren där jag förklarade att jag trodde att jag hade fått hål och ville boka in en tid. Telefontanten på andra sidan undrade därför om det var akut att jag ville ha en tid och ifall jag hade ont. Själv sa jag att jag inte kunde känna av något speciellt, men att jag kunde se en svart liten prick. Oj oj... har det gått så långt, svarade hon då jag genast drabbades av ännu mera panik.

Aja sagt och gjort fick jag en tid och la sen på luren. Eftersom jag nu var riktigt upp i varv blev jag tvungen att visa både JP och Liv mitt inflyttade tandtroll som även dom höll med om att det där måste ju vara ett hål. Suck!!! Ja ja nu fanns det ju inget mer att göra än att vänta tills tandläkaren får säga, sitt tänkte jag och jobbade på. Några timmar senare då jag under tiden gått och gruvat mig om detta blev jag tvungen att ta mig en ny titt för att se om det hunnit växa något mera sen sist och till min stora förvåning var pricken borta??? Med en lättnad suck insåg ja att tandtrollen måste ha flyttat ut lr att det kanske bara var ett ettrigt pepparkorn som hade fastnat :) Yessss Im still alive.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...