2010-01-12

Shake that ass!!

På lördag ska vi ha tjejfest, weiiiii :) Sist vi hade det drack jag inte en droppe vilket ifs inte hindrade mig ifrån att dansa loss som en galning hemma i JP.s livingroom. På kvällen när brudarna kände sig sådär lagomt förfriskade för utgång fick jag agera fyllechaffis, vilket var något nytt. Denna gång blir det dock till att lämna bilen hemma så man kan smutta i sig lite vin och joina sällskapet istället :) Idag har jag annars hunnit med att dra av en lunchdate med Karro och sen städat vårat sjukt stökiga förråd. Blir till att bära ner lite smått och gott härifrån lägenheten + alla julsaker nu när jag skapat extra utrymme :)

Annars ska jag på bio 2 night med delar av ligan från jobbet vilket ska bli kulikul. Blir till att se Sherlock Holmes som jag faktiskt tror kommer vara rätt bra. Sådär ja nu kom Daniel hem dags för en liten puss pause.

Making some moves and having some fun :)
Delar av tjejgänget som planerar att göra umeås dansgolv osäkra på lördag ;)

Sådär jaaa... mer behövs nog inte sägas :) Fest blir vad man gör den till!

1 kommentar:

Maria sa...

Jag längtar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...