2010-01-27

Material girl!!

Puhaaa...kom precis hem efter att ha yrat omkring på schtaaan med Nelleskrutt en svänga. Helt galet vad den kan vräka ner snö nu när man egentligen inte vill ha det längre. Ajaa det problemet är ju ett minne blott då vi drar på tisdag hehe :)

Idag har annars varit en mkt bra dag då lillmammsen tittade förbi med gofika där även nelle och pirreplutt passade på att joina kalaset. Är ju nämligen så att min kära storebror åker i samma veva som oss, då dom ska ut på europaturne med bandet. Fatta mäktigt det lär vara... är så himla glad för deras skull att dom ska ut på äventyr. Får hoppas att det är många musikhajar där ute som får mersmak på deras röj. Blir till att hålla tummarna att allt går som det ska och att dom kommer hem med livet i behåll. Så befinner ni er någonstans i Europa och önskar se dom live, finns deras turneschema här. The Crystal Caravan Tour


  • Annat som hänt i veckan är bla att jag hade inköp med Vila och object i går som hade många snygga plagg att leverera. Kollektionen kändes riktigt rolig och jag tror ni som shoppingkund kommer gilla urvalet då det dyker upp i butiken nu i sommar/höst.
  • Sen har jag även packat, tvättat, städat, och dolat inför thailandresan då vi drar redan på söndag för att se Depeche i globen. Gahhhh så underbart det ska bli. Kan knappt bärga mig tills det bär iväg.
  • Förutom allt det övriga var jag och Daniel på husvisning i Gimonäs området igår, vilket var spännande och kändes stort. Insåg dock rätt snabbt att hemnets bilder inte höll måttet då vi fick se lyan in real life. Blev därför inge husköp denna vända.
  • Och sist men inte minst har jag nyligen varit och hämtat ut min nya livspartner på Ica dvs min nya fina, glansiga och oerhört stilliga Iphone

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...