2010-01-10

Blip blip blip

Idag har vi haft inventering på jobbet, jipppppiiii!!! Äsh det var faktiskt inte så hemskt som det låter och som man hade förväntat sig, utan det gick faktiskt helt ok. Som tur var styrde freddan upp med bullfest, vilket fick humöret på topp för dra ett sista ryck i hopp om att bli färdiga.
Med tanke på inventeringen blev det en tidig morgon då man steg upp kl 7 i morse och inte hamnade i säng förrän kl 02.00 dagen innan. Känns väl lite smått i knoppen nu att man är lite loj, men men thats life!j

Annars bjöd gårdagen på en filkmkväll hemma hos rebban där vi spontansåg en grymt bra film vid namn The Lovely bones. Jag vet... jätteskum titel som låter som en floppfilm vilket det verkligen inte alls var, utan precis tvärtom. Den var tom så spännande att jag där mot slutet stod och hoppade upp och ner :) Helt klart ett bra filmtips om ni ännu inte sett denna film. En annan skön grej med filmen är att den utspelar sig på 70-talet vilket bidrar med schysta kläder och omgivning. Sen är den faktiskt regisserad utav Peter Jackson, vilket märks och som verkligen gillas :) Tänkte annars inte säga något mer om vad den handlar om mm.. utan det får bli en suprice :)


Nää nu ska jag tappa upp ett bubbelbad som jag tänkte krypa ner i. Hoj hoj så länge!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad kul att filmen var bra. Jag läste boken för några år sedan och tyckte att den var riktigt bra. Ska se till att se filmen också! Kram /Kicki P.

Natalie sa...

Ja den var så himla bra, den borde du verkligen se :) Själv hade jag ju ingen aning om alls vad den handlade om så det blev verkligen en trevlig överraskning. Är ju inte så bra på att beta av böcker som du kanske vet ;) Men hoppas allt är fint med dig och att det blir en tripp ner till ssvall efter vår thairesa så vi får ses :) Många kramar på dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...