2009-12-30

Älskade klappar

Fort gick det och så var julen över.... galet vad tiden kan rusa iväg! Är iaf mkt nöjd med årets klappar, julbord och mys. Spenderade så mkt tid som möjligt hemma i Sävar med familjen och katterna. Hade Asse dvs en utav katterna som både sovkompis och kudde i princip alla av nätterna jag var hemma, vilket var myisgt :) Blev mkt film och dataspel, vilket hör till då man är på hemmaplan. Daniel som efter allt ståhej med vattkoppor fick tillslut åka hem han med för att fira jul, vilket hans familj verkligen uppskattade. Men arbetsnarkoman som han är kom han tillbaka redan i söndags då det skulle till att jobbas nu i veckan igen. Med sig hem hade han fin fina klappar till mig, även fast vi hade lovat att inte ge varandra något. Detta var dock mera ett taktiskt drag från hans sida, då han tycker jag stökar till och tar upp för mkt plats i vårat badrum. Fick därför mitt egna lilla sminkbord med spegel och pall som passade perfekt inne i vårat sovrum. Åhhh det blev så himla fint och mysigt + att det känns sjukt lyxigt. Så nu är det två st här hemma som går omkring med stora leende på läpparna. 1000 tack älskling, du är bäst. Ska se till att hålla min lilla hörna städad och fin med sakerna på sin plats, så dom inte ligger och stökar i badrummet längre ;) Nää nu tänkte jag styra upp en filmtajm här hemma. Fick ju en sjukt bra dvd i julklapp av rebban som jag skulle kunna slänga på dvs Spongebob the movie :)

Har har vi det, mitt nya favorithörn :)
Glajjer, Daniels kofta och Miss sixty jeansen jag fick förra året fick pryda den första bilden taget i nya sminkbordsspegeln
Daniel köpte även hem detta fina och djuriskt sköna påslakanset jag tidigare stått och tafsat på inne på Ikea

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...