2009-12-16

Fucking eyyyy!!!

Det är ett myrsteg för mänskligheten, men ett jättekliv för Natalie. Idag tog jag mitt körkort, weeiiii :) Har haft adrenalinkaos i kroppen hela dagen, först av nervositet och sen av lycka. Helt sjukt att jag fixade det :) :) :) Fick en tant som hette Lena som såg ut som en karl, men det var en tant. Fick köra på gator jag aldrig annars kört på och benen kändes som spagetti då man nojjade sig över princip allt. Väl tillbaka på VV så var jag helt inställd på att jag hade kuggat och tittade nedstämt mot kvinnan, som i det tillfället har lika mkt makt som gud, då hon som ett mirakel sa

-Du är godkänd!!!
Vaaa... hur då, hur gick det till svarade jag??? Är det sant???
Jajjebox du är duktig nog att vistats i trafiken.

Ett brus av lycka bara flög över mig och jag kramade om henne lr rättare sagt hoppade på henne med kramar och tackord som god jul och tack igen. Det här med att klara sin uppkörning är en lycka som inte går att beskriva, utan något man måste uppleva ( vilket typ alla redan hunnit med vid det här laget ) So what!! Blev därefter raka spåret till bilen som sååå länge stått där på parkeringen och väntat på att jag ska få köra den alldeles själv. Har sedan resten av dagen känt mig som en kriminell då jag rattat runt i stan, då det känns helt overkligt att man har KÖRTKORT!!! Att sitta helt själv i bilen vara även det något nytt och jäkulst weird. Passade därför på att plocka upp Rebban för lite julhandel tillsammans. Åhhhh jag är sååå glad det går nästan inte att beskriva :) Ahhhhh detta var kanske den bästa julklapp ever. Blir till att laga lyxmiddag till min sjuka vattenkoppskille för att fira denna dag. Dom där murklorna som mamma och pappa plockade i somras har legat länge i frysen och inväntat rätt tidpunkt att få avnjutas och nu ikväll känns helt rätt :) Fytt i helvete så gott det är... kan äta hur många som helst trots att många säger att det ska vara farligt, men nej nej här ska det svullas och firas :)


Förresten tänkte även kolla om det är någon som har en gammal De Lorean årsmodell 85 som ligger och skräpar som jag skulle kunna köpa?? Den får gärna ha all extra utrustning och en pratglad Doc i baksätet. Bara att slå en pling isf så droppar jag förbi och pröjsar bilskrället.

Sen en annan sak... Måste passa på att tacka till den bästa körkortsläraren ever dvs Leifan på Dragonens Körskola. Kan nog inte ha fått en bättre och skönare snubbe än han. Känns både konstigt och lite sorgligt att man aldrig mera ska få ratta runt tillsammans och höra alla hans underhållande livshistorier från back in the days :( Lämnar därför över facklan till lillebrorsan, då det blir hans tur att beta av denna milstolpe i livet :)
Lycka till du kommer fixa det galant.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...