2009-12-26

True loves first kiss


Har precis satt mig vid datorn efter att ha sett filmen Förtrollad på tv4. Den är fasiken riktigt underhållande då det är en blandning av klassisk disney och nutid som blandas ihop på ett härligt sätt. Känner mig annars rätt trött efter dagens mellandagsrea på jobbet där det var full rulle hela dagen. Helt galet mkt folk, vilket var riktigt kul och fick tiden att springa iväg utav bara den :) Fick även finbesök av både Simon, Emil och Rebban som även dom kände sig shoppingsugna och passade på att fynda lite och samtidigt förgylla min arbetsdag lite extra.


Annars är väl dom flesta jag känner ute i trängseln och dimman just nu då det är annandagsutgång 2 night. Själv trotsar jag denna dag då jag inte orkar med allt köande i snöstorm, trängsel på dansgolv och packade som sillar i baren varianten. Nääspar jag faktiskt både pengar och ork till en annan kväll då det känns mera värt det. Tänkte nu ist fortsätta mitt husbygge jag påbörjat i sims 3. Helt sjukt beroendeframkallande det spelet kan vara. Borde nästan vara så att det står någon typ av varningstext på fodralet så folk inser vad man ger sig in på. Har annars 2 stycken katter och en lillasyster i samma rum som alla 3 snarkar loss och sover så sött. Mmmm... så mysigt det är att vara hemma.

Så här brukar det se ut hemma på morgnarna då Daniel försöker väcka mig, och självklart går det dåligt då jag oftast befinner mig i min djupa skönhetssömn ;)
Natti natti på er!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...