2009-12-13

Sankta Lucia!

Jajjebox idag är det Lucia och man borde ha värsta julkänslan i kroppen, but NO NO!! Är helt sjukt hur svårt det var att locka fram den detta år och jag känner mig som en besviken liten unge som ledsamt tittar ut genom fönstret och längtar efter snö :( Buuu!!

Trots den bara marken har jag haft en supermysig helg som började med tända ljus och ett varmt bad efter fredagens jobb som min fina Daniel hade pysslat till :) Därefter dissade vi Idol och skaffade oss mängda mkt vuxenpoäng då vi ivrigt bänkade oss i soffan för att se På Spåret och Skavlan. Hörde lite senare att det var Erik som hade tagit hem finalen, vilket man ifs hade väntat sig, but who cares ?? Eftersom det var min lediga helg blev det lite julklappshandel och diverse butiksbesök. Senare mot kvällen blev det biobesök tillsammans med Johnny och Danne för att avsluta trilogin med Stieg Larsson och Luftslottet som sprängdes. Blev mkt nöjd med hur hela storyn avslutades, så bara att beta av den ifall ni ännu inte tagit er ann dessa filmer.

Och hypersnabb som alla lediga helger är gick det så klart i rapidfart tills det var söndag igen och jag hade lovat att jobba lite extra, vilket även det gick riktigt fort :) Blev till att därefter ratta bilen till Familjen Johansson/Jacobson för att fira Malins födelsedag i efterskott där det blev kakfest av dess like :) Känner mig lite hyper av sockerchocken, vilket inte är konstigt då jag smällde i mig runt 10 olika kakor :) Nu blir det till att slå in lite klappar tror jag lr jag vet inte... något pyssel hittar jag nog alltid på. Är dock sjukt sugen på att spela lite retro dataspel. Hmm.. blir till att kanske ladda hem något klassiskt plattformsspel så man kan varva ner lite :)








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...