2012-01-04

HAPPY NEW YEAR








Här ser ni som sagt lite bilder från vårat nyårskalas i Sundsvall som vi firade tillsammans med Daniels syster Kristina och hennes kille Oskar. Det blev galet god middag som Kristina och Oskar lagade till oss och som var rena rama lyxmiddagen vill jag lova. Vår utsikt var inte så pjåkig den heller då vi befann oss längst upp i värsta lyxvåningen på Haga som vi hade lånat utav Oskars pappa lagomt passande för kvällen. Harry som tog sig en tupplur runt 21 tiden vaknade passande strax innan 12 slaget och fick så klart följa med ut på balkongen där vi spanade på alla nyårsfyverkerier som lyste upp himmelen. Harry blev helt knäpptyst under raketskjutandet och tyckt det var himla spännande med alla blinkande lampor och ljud då han tittade upp mot skyn med stora ögon. Lagomt innan 12 slaget bestämde sig även lillgrabben för att det var dags att avsluta året med bravur och klarade av att rulla runt från rygg till mage på egen hand :)
Så det blev en mysig start på det nya året och vill verkligen tacka Oskar och Kristina så hemskt mycket för allt dom fixade med mat och dyligt under kvällen. Verkligen supergulligt utav er!
Jag vill även passa på att tacka alla så mycket för alla fina mess och meddelande jag fått i samband med att farfar gick bort. Jag blev verkligen varm i hjärtat av all omtanke. Sen måste jag som sagt önska er alla ett Gott Nytt År och blickar nu framåt i 2012 som jag tror kan bli ett riktigt bra år med mycket kärlek och skratt!

2 kommentarer:

Maria sa...

Gud vad fin du är tjejen! och vilken fantastisk familj du har, kärlek till er. Vi ses i helgen :) KRAM

Natalie sa...

Men tack sötis du är väl allt för snäll som vanligt som kommer med en massa smicker :) Hoppas vi hinner ses till helgen så jag och H får krama om dig!

Ha det bäst tills dess

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...