2012-01-12

To cool for school!

Länge leve 80-talet och hur cool var jag inte här :) Skulle tippa att jag är 8 bast och ska precis iväg på mitt första disco. Yeaaahhh! Och med galet snygg hockeyfrilla ( som även innehåller lite schysst rosafärg på toppen ) valde jag även tuffaste klänningen i garderoben med Mimmitryck samt favo strumpbrallorna. Så med en frilla och outift passande en dåtida kaxig liten Lady Gaga kan det bara inte gå fel, vilket det heller inte gjorde. Kvällen blev så klart en succé då jag tillsammans med min dåvarande kära danspartner Emil kammade hem första priset i danstävling trots att discot var till för både låg OCH mellanstadiet. Nää fyy fasiken vad man ägde på den tiden och levde loppan utan ett enda bekymmer i hela världen. Så kanske att det är dags att rycka sig själv i kragen och bli lika cool igen som i ungdomens dar haha :) Fast hockeyfrillan skippar jag nog. Eller....
Follow my blog with Bloglovin

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...