2012-01-05

VINNAREN!

Ni som följer bloggen kanske även har koll på att jag startade en tävling strax innan jul där man kunde vinna en söt napphållare med Barbapappa på. Egentligen skulle en vinnare redan ha annonserats men eftersom det varit lite fullt upp senaste tiden har det fått vänta tills nu. Och den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge som man så passande brukar säga. Så det är med ett stort grattis och tack för medverkan vinnaren blev:
 LINDA ERIKSSON


Så om du ser detta du som vunnit måste du skicka in dina kontaktuppgifter till mig på digestive@hotmail.com så jag kan posta napphållaren till dig.

Ett stort tacka annars till alla er som medverkade och fortsätt som sagt gärna att följa bloggen då det kommer komma fler chanser att vinna roliga prylar inom kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men åhh vad trevligt med vinst!
Kan inte minnas att jag någonsin faktiskt vunnit en tävling man ställt upp i, så det var kanske på tiden. Skickar mina kontaktupg på din mail genast.

Tack för en mkt trevlig blogg!
Hjärtliga Hälsningar / Linda E

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...