2012-01-18

TÄVLING!

Då var det dags för ännu en tävling! Och hurra denna gång kan ni vinna denna härliga mössa från Kii som ej går att köpa i butik. Som ni kan se är den hur fin som helst och garanterat vinterns snyggaste variant att ha på knoppen.


För att delta i tävlingen behöver ni endast slänga in en kommentar till detta inlägg med namn och gärna bloggadress om ni har en sådan. Vinnaren kommer koras i form av lottning på alla hjärtans dag den 14 Februari.

Stort Lycka Till gott folk!
Follow Lady 7

9 kommentarer:

Julia Ström sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om att vinna den coola mössan!

ida sa...

Jag är med och tävlar om den snygga mössan!

Anonym sa...

Ja, men denna tävling vill man ju inte missa att delta i :-P
Kram/Kristina Persson

Sandra sa...

Snygg mössa! Självklart måste man delta i denna tävling :) / Sandra

Tina och Therese sa...

Klart man skulle vilja ha den på knoppen :)
Kram Therese Wikström

Johanna sa...

Gillar ju min svarta och Christoffers blåa så en rosa skulle verkligen sitta bra =)

Zalina - Olivias mamma sa...

Det skulle piffa upp min annars rätt svarta outfit! Jag deltar gärna =)

Jannice Nordin sa...

Jag är med och tävlar!! :) Äntligen kanske jag kan få ha en mössa som jag inte blir mobbad för!

Zarah Karlsson sa...

Aah Jag ar utan tvekan med och tavlar , super snygg mossa!

Kram Zarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...