2012-01-24

Helgens Bravader



 Som jag nämnde tidigare är ju syrran hemma denna vecka och spenderar sin kvalitetstid genom att bo hemma hos oss. I utbyte av mat och husrum får jag i gengäld hjälp med att uppdatera bloggens design vilket jag antar att ni märkt. Visst blir det snyggt!? Syrran är riktigt skillad då det gäller photoshop och annat datapyssel, så man är ju dum om man inte passar på att utnyttja hennes talang medan hon är här. Stackars Nelle höll dock på att bryta ihop titt som tätt då våran dator sjunger på sista versen innan det är dags att blåsa om den och allt går både segt och laggigt. Annars hade vi barnfritt i lördags då vi skickade iväg Harry ut till Gravis hos sin mormor och morfar medan jag, Daniel, Johnny, Ida, Rollne mfl partajde hemma hos Daniels arbetskollega Christer, vilket var supertrevligt. Inge bakis blev jag heller vilket var som en gudagåva. Väl Harryfria passade vi på under söndagen att tjursova då man egentligen inte var trött men man var tvungen ändå att ta tillfället i akt och sova ut för ovanlighetens skull. Runt 14 tiden tyckte jag och Daniel därför att det var ok att ligga och dra sig till :)

1 kommentar:

Anonym sa...

fina par

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...