2011-12-19

Tävling!

Jag har på senare tid sett att jag har massvis av nya besökare på min blogg vilket verkligen glädjer mig. Detta vill jag så klart fira och eftersom jag även fått ett helt gäng nya läsare i form av mammor och föräldrar passar jag på att lotta ut denna snygga napphållare.

För att delta i tävlingen behöver man endast slänga in en kommentar till detta inlägg med sitt namn och gärna bloggadress om man har det. Vill man sedan skriva något mera så uppmuntras det så klart utav mig då jag älskar att läsa era kommentarer.


Tävlingen pågår ända fram till julafton då vinnaren presenteras och som i samma veva får sig en extra klapp att bli glad över. Så var inte blyga nu mina kära läsare utan peppra mig med kommentarer så kanske just Du blir en lycklig vinnare av denna söta napphållare.


6 kommentarer:

Johanna och Christoffer sa...

Klart jag ska kommentera! Fast jag behöver ju ingen napphållare men vi vill vinna ändå=) (man kan säkert ha den till något annat) Och flitiga besökare är vi ju fast det vet du ju redan. Kramkram

Anonym sa...

Linda Eriksson
Åhh... denna fina napphållare skulle min lilla tjej bli glad över att få :)Hoppas hoppas!

Martina sa...

Jag älskar barbapapa och skulle verkligen behöva denna napphållare då min sötnos ÄLSKAR "spotta-ut-nappen-leken" håller mina tummar för vinst. Dess utom skall vi inte byta nå klappar i år så en liten julklapp vore ju trevligt iaf :) www. Beautyyou.blogg.se

Ida Henrysson sa...

Ida Henrysson
Måste först säga att du har en mycket fin blogg. Sen skulle en napphållare passa sonen perfekt i julklapp eftersom han nyss börjat använda napp igen 5 månader gammal (slutade använda den när han var 1,5 månader).

Simone sa...

Jag vill ha den ! ;) hihi hoppas jag har turen då :))

Magdalena sa...

Nu har jag ju ingen liten knodd men jag längtar så till den dagen.
Är lite små förälskad i barbapappa och kommer köpa både kläder och kuddar märkt barbapappa till mitt egna lilla barn. Denna napphållare hade verkligen varit en bra start på de hela. Jag hade lagt den i en fin låda och skulle gå och smygkika på den lite då och då och längta tills den stora dagen.

Ha en trevlig jul Natalie! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...