2011-12-21

Nyårsblåsan

Reverse - Assymetric Cut Out Dress

Denna galet snygga och lite kaxiga klänning klickade jag nyss hem ifrån Nelly. Jag har varit på jakt efter denna länge men den har varit helt slutsåld och hoppet om att kunna beställa en till mig själv var nästan slut. Men så idag då jag gick in och kollade hemsidan var det med stor glädje jag kunde se att dom hade fått in en klänning i storlek S. Snabbt som attan la jag den i varukorgen och nu är den som sagt beställd. My precious :) Så om den nu sitter snyggt när den väl är på, är planen att ha den på nyår som vi kommer fira i Sundsvall tillsammans med Kristina och Oskar vilket jag ser framemot. Jag tror även att denna lilla svarta blåsa kommer göra sig snygg till sommaren 2012

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...