2011-12-22

Glöggfest


 Igår hade vi en mysig liten julavslutning hemma hos Lisa och Jocke i deras galet snygga lägenhet. Jag blir helt sjuk av avund varje gång man är där och hälsar på. Verkligen supersnyggt och i helt rätt smak så som man själv hade velat haft det. Väl framme mötes vi av 2 stycken nybadade och ljuvligt doftande värdar. Det blev sen glögg, bullar och en massa struntprat hela kvällen lång. På plats var även Anna, William och Filippa, Filippas nya pojkvän samt Lisa så klart. Vi saknade dock vår kär Frida. Jag måste verkligen ta och hälsa på henne snart ute i Solsidan i Holmsund. För min del kommer jag annars att jobba några mellandagar så då måste ni komma och hälsa på samt fynda på mellandagsrean. Förra året var det helt galet mycket folk så jag hoppas på hysteri även detta år. Butiken kommer iaf hålla öppet på annandagen mellan kl 10-16 så ni vet ( plus att nu kan ni inte skylla på att ni trodde det var stängt hehe )

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...