2011-12-08

Finfrämmande


Dessa söta två tjejer hade jag och H på besök av igår.  Lilla Leia och mamma Rebban är några vi älskar att umgås med och något vi måste försöka hinna med lite oftare absolut. Det är galet att se hur stor Leia blivet då han nu kan trippa runt hur stadigt som helst och är så klart nyfiken på allt. Den lilla pakethörnan var nog extra intressant, men det är nedrans tråkigt med en massa paket som man inte får öppna tyckte nog Leia. Harry som i princip sov sig igenom besöket fick en jättesöt body i present som kommer visas inom kort här på bloggen. Även jag fick en liten försenad födelsedagsgåva iform av ett superläckert halsband med uggla på :) Gilla gilla gilla och tusen tack älskade Rebban! Till besöket hade jag bakat ännu en saffranskaka som jag råkade ha inne för länge och som blev helt svart upptill. Det blev därför till att skära bort typ halva kakan och bjuda på den nedre delen vilket funkade det med haha. På bilderna ser ni även en annan uggla som är som en keramiktavla och som Kristina hittade åt mig på loppisrundan sist. Just nu får den bo i vårat skafferiskåp... men kommer nog att spikas upp på vår framtida husfasad eller nått :)
Jag passar även på att säga HURRA HURRA HURRA för idag är det världens bästa Rebbans födelsedag!!! Puss på dig min bästa du!!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...