2011-09-01

Man ska hålla vad man lovar!

Eftersom Daniel inte var hemma på sin födelsedag firade jag och Harry honom igår istället. Så med födelsedagskronan på blev det paketöppning här hemma i lyan. Under dagen fick vi även hem ett blombud där en vacker höstbukett från farmor och farfar i Sollefteå hade sänts till 30 åringen. Presenterna från Harry var en sångbok med CD som han kan plugga in så att nattvyssandet blir lite enklare och sångerna lite mer varierande och med ord i haha :) Sen fick han även en fin pappamugg att stoltsera med. Utav mig fick han kallingar och ny trimmer samt en hemlig present som han ännu inte fått. Fast det bästa paketet måste nog faktiskt ha varit att han äntligen blivet pappa. För jag sa ju för flera år sedan då Daniel redan då ville skaffa barn att han inte skulle behöva bli äldre än 30 innan det hände. Och nu med facit i hand så lyckades jag ju hålla vad jag hade lovat riktigt bra och med 21 dagars marginal tom :) Så grattis grattis farsan - älskling och din gamling där!



Pappas pussar är mysiga dom med men mammas är bättre då dom inte sticks eller kittlas av allt skägg.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...