2011-09-19

Mammas lilla hjälpreda

Igår var jag ner till förrådet och plockade upp en hel IKEA-påse med kläder och skor som jag stoppade undan då jag blev gravid. Nu 6 veckor efter förlossningen tyckte jag det var dags att plocka upp det igen för att fylla ut min redan överfulla garderob med lite höga jeans och varma hösttröjor. Och mitt ibland alla byxor, skor och en stor hög av kläder fick Harrystackarn vara med och sortera som såg allmänt besvärad och förvirrad ut. 

Men fy fan morsan vad dryg du är som ska hålla på och titta på kläder jämnt.... När kommer pappa hem och räddar mig egentligen??

2 kommentarer:

Maria sa...

men sötnöt han är!

:)

Stor KRAM tjejen

Natalie sa...

Men ja visst är han :))) Säg till vilken dag nu i helgen som passar bäst så får vi ses så du kan pussa och lukta lite på han.

Stor kram tillbaka fina du!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...