2011-09-19

MATKOMA

 I fredags var vi bortbjudna till Johnny och Ida på middag tillsammans med Christer, Sven och Linn. På menyn var det grillad älgstek, ungsbakad potatis med morötter, kantarellsås, fetaostsallad, vitlöksbröd och sparris med bacon. Ahhhhh..... jag var i himlen!!! Allt var så galet gott och sen i efterätt som jag och Daniel skulle stå för blev det Rebeccas gudomliga pannacotta som blev lyckad trots att jag fick agera bläckfisk då Harry bums ville vara med på ett hörn med lite grin och gnäll. Efter middagen och lite paketjakt då Daniel fick sig en kanonpresent utav gänget i form av nya NHL 2012 så blev det sällskapsspel tills vi runt 12 tiden beslöt oss för att rulla hem.  Här kommer lite bilder från kvällen och drömtallriken jag åt. Tyvärr blev många utav korten jag tog sjukt suddiga så det blev bara dessa :( Måste lära mig att ta med nya systemkameran nästa vända för den kan man lita på i alla lägen.

 Noel blev riktigt fascinerad över lilla Harry som dök upp i sin bilbarnstol bara så där helt plötsligt och blev tvungen att krypa fram för att kolla läget. Väl framme tittade han på Harry i  typ 2 sekunder för att sen hitta bältesknappen som var tusen gånger mer underhållande att trycka på haha :)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...