2011-09-27

kräftis

 Uppdaterar detta inlägg då jag nu såg att en massa bilder hade trillat bort av någon konstig anledning?? Blir nog till att dra mig en tripp till Kii idag för att hälsa på lite samt spana in allt fint som trillat in också. Jag kan även meddela att jag kommer börja jobba lite smått på lördagar så då måste ni bara komma och hälsa på ni med

 Igår var en mycket mycket bra dag och kväll på många sätt och vis då det vankades kräftskiva med Kiigänget ute hos Frida på Solsidan i Holmsund. Harryskrutten och Daniel fick därför en helkväll själva medan morsan i familjen planerade att slå klackarna i taket vilket inte var igår vill jag lova. Hemma hos Frida blev det först förrätt och mys ute i deras fina koja nere vid vattenbrynet för att senare köra lite stafettlekar där jag fick mig en rejäl påminnelse om att min kondition är lika med noll. Så efter lite tjo och tjim utomhus blev det härlig kräftskiva inomhus där det smuttades på både vin och bubbel med ett bord fyllt av härliga tjejer att samtala med. Strax efter 23 tiden blev det sen taxi in till stan där jag och Marina damp in på All Star och jag beställde en efterlängtad Red Bull Jäger. Efter det blev det fullt ös på dansgolvet i 2 timmar i sträck tills stället stängde och mina stackars trötta fötter fick lov att pallra sig hem där jag kröp ner i sängen mitt emellan mina två favokillar i hela världen. Ibland är livet allt bra underbart!










Tillbaka i dimman och den klassiska festposen fanns kvar som om det var igår man var ute och röjde sist.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...