2011-09-11

Dags för en makeover

Insåg nu när jag kollade in detta kort att det är dags att försöka hinna med att gå till frissan och färga till frillan inom en mycket snar framtid. Sen kanske man skulle behöva få hjälp av någon att trolla bort dom där snygga ica-påsarna jag har under ögonen också haha. Fast dom hör nog garanterat till rollen som mamma antar jag. Det är väl dom man får istället för magen som ingår då man är gravid. För jag menar det ska väl synas på något sätt att man är morsa eller...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka snygga byxor du har! Vart har du köpt dom?

Natalie sa...

Men ja visst är dom :) Tusen tack. Köpte dom på Cubus i Sundsvall förra veckan. Det är stretch brallor i manchester. Tror dom fanns i flera färger också om jag inte minns fel. Supersköna är dom iaf

Anonym sa...

Ok, Tack för att du svarade! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...