2011-09-13

En panghit!

Igår beställde jag dessa nappvarianter vid namn Wubbanub som tydligen är värsta dundersuccén på andra sidan atlanten. Harry har ju blivet bättre med att ta tutten men än är jag inte riktigt nöjd och dessa ser ut att ha rätt typ av nappvariant dvs samma som nappflaskor har och som är lättare att suga på. Sen är dom ju galet söta och fungerar även som en kramgo snuttis. Dom finns i massa olika varianter men dessa två tyckte jag passade Harry bäst och framför allt apan. Jag googlade runt men hittade faktiskt inte så många bra sidor från Sverige som börjat sälja dessa favoriter än men tillslut drog jag av en beställning här ifrån och hoppas att dom kommer levereras fort då jag är riktigt sugen på att testa denna panghit på lilleman.

2 kommentarer:

Johanna och Christoffer sa...

Väntar med spänning på ett betyg, kanske något för Selma också...

Natalie sa...

Ja men eller hur... det ska bli galet spännande att se om denna variant blir godkänd av våran finsmakare här hemma :) Blir till att meddela direkt vi prövat nappen så ni vet om lilla Selma också kanske borde införskaffa sig en.

Hoppas allt är bra med er annars. Stor kram!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...