2011-04-20

Tack mammi!

Ush... idag är jag en sliten själ. Känner mig slut i huvudet och kroppen och har ett svagt illamående som hela tiden spökar. Det är garanterat dessa dumma järntabletter som ligger bakom och som jag måste äta för mitt HB-värde är så lågt. Äter jag dom inte är det som att gå in i dvala och orken försvinner direkt plus att det varken är bra för mig eller barnet. Men äter jag dom får jag magont och illamående så det hela bildar en dum ond cirkel. Får hoppas det hela går över och att kroppen någon gång vill vänja sig med det nya järnet. Jag och Daniel var annars på våran första föräldraträff igår vilket var spännande. Jag tyckte att vi fick en bra grupp med rätt jämnlika par som oss själva och som man kanske i framtiden också kommer kunna umgås med. Det är 3 tillfällen till som gruppen ska ses så vi får väl se vad dessa träffar har att ge.



Vill även passa på att tacka söta lilla mamma som tipsade mig om att hon hade sett en sån där kruka från mio i skylten efter att hon hade läst mitt blogginlägg. Hoppas den är kvar! Hoppas den är kvar! var det första jag tänkte och i måndags åkte jag dit för att köpa hem den vilket jag kunde då den fortfarande fanns på plats. Yesss... och skam den som ger sig! Jag köpte även hem en svårdödad växt ( iaf om man lyssnar på personalen ) på plantagen och sen har jag satt Höna pöna på vakt bredvid. Nu återstår det bara att se hur länge jag lyckas hålla denna gröna sak vid liv då alla mina påskliljor gått bort i veckan :(


Igår blev det även ett 4 timmars besök hos frisören där det klipptes bort ca 2 decimeter på längden och slingade upp håret ordentligt. Så nu känner jag mig galet fräsch på skallen men skulle gärna se mig själv i några nyanser brunare hudton tack. Ska iaf se till att lägga upp en bild på nya svallet så ni får se resultatet, men innan dess har ni iaf en före bild här ovan.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...